poniedziałek, 9 lipca 2012

Powitanie

Witam,
Dlugo myslalam o tym zeby zalozyc bloga, i jakos zawsze nie mialam na to czasu, a ze wlasnie leze w lozku z okropnym przeziebieniem
to postanowilam ze jak nie teraz to juz nigdy ;)
juz kiedy prowdzilam bloga, ale to byly moje nastolenie, buntownicze czasy, wiec z checia do niego nie wracam.

Ten blog bedzie o wszytskim i o niczym ;) bedzie troche o modzie, kosmetykach, moim codziennym zyciu itp. O tym na co akurat mam ochote. 
Moze na dobry poczatek w takim razie troszke o mnie...
Mam 27 lat i od prawie 3. lat mieszkam w Anglii. Przeprowadzilam sie zaraz po obronie, wybralam male miasteczko, oddalone od Londynu jakies 20 mil (pociagiem sie jedzie niecale 35 minut do centrum - London Liverpool Station). Pracuje w firmie, ktora jest organizatorem jak i samym konkursem dla architektow, deweloperow, projektantow wnetrz i agencji nieruchomosci. Uwielbiam swoja prace, dzieki ktorej sie spelniam, podrozuje i codziennie widze bardzo wiele pieknych projektow i mam okazje poznac wiele utalentowanych ludzi.

Mam nadzieje ze od czasu do czasu bedzie tutaj ktos zagladal.Z gory przepraszam, jezeli ten post jest bardzo chaotyczny, postaram sie poprawic :)

Dominika xx


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz