poniedziałek, 9 lipca 2012

Prezencik

Patrzcie co do mnie dzis przyszlo...


W koncu dotarl do mnie moj imieninowy prezencik od mojego chlopaka :)
Przesylka zamowiona w piatek, a dzis paczuszka do mnie dotarla. Przesylka standardowa, przy zakupie powyzej ustalonej ceny (w tym przypadku powyzej £50) za darmo. Mozna bylo wybrac opcje: przesylka expresowa- w przeciagu 24/48h - ale to juz przy dodatkowej oplacie £10, wiec tym razem postanowilam byc cierpliwa... taaaa! ;) 
Chodzilam za ta torebka juz dlugi czas, ale jakos zawsze nie bylo po drodze, a tu prosze :) Jest w moim ulubionym, brazowym kolorze. Jest duza, tak jak lubie i dosc ciezka. Raczka jest dosyc mala, wiec sie zastanawiam, jak to bedzie wygladalo zima, kiedy jednak ten plaszcz czy tez kurtka sa dosc obszerne i nie jestem do konca pewna czy bedzie mi wygodnie, ale to juz sie zobaczy w praniu i jak cos, zawsze mozna kupic nastepna albo sie ladnie usmiechnac do Sw. Mikolaja ;D
Ciekawa jestem czy tez macie tak jak ja: 10 "ukochanych" torebek i zmieniecie je w zaleznosci od humoru, czy tez jak np moja Mama, majaca 1 torebke przez np. rok.
Zaraz lece sie przepakowac i jutro juz niestety zasmarkana musze isc do pracy, ale za to z jaka fantastyczna torebka! :D
Dominika xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz