wtorek, 9 października 2012

Dubai

Kolejna podroz sluzbowa jaka odbylam po Chinach to Dubaj - miasto luskusu, pustyni i goraca z piekla rodem!


widok z mojego pokoju hotelowego
Do Dubaju pojechalismy tylko na kilka dni. Dni pelne pracy i stresu! Byl to jeden z najmniej przyjemnych wyjazdow dla mnie. Pelen stresu, nerwow i malej ilosci snu (nawet na jedzenie nie mialam czasu ani checi-a to oznacza ze bylo ze mna zle skoro nie moglam jesc! haha). Jednak widoki wszystko wynagrodzily :)
Niestety nie mialam okazji zwiedzic tego wspanialego miasta. Dubaj widzialam przede wszystkim z taksowki, ktora wozila nas miedzy hotelem w ktorym sie zatrzymalismy, a hotelem Burj Al Arab w ktorym odbywala sie Gala.
Niestety nie udalo mi sie zrobic lepszego widoku

Burj Al Arab jest hotelem -jedynym na swiecie posiadajacym 7 gwiazdek. Osobiscie nie podobal mi sie ten hotel, gdyz byl przesycony. Pelno zlota, kolorow i jak dla mnie to bylo tego wszytskiego "nackane" az za bardzo.Jednak jestem fanka klasyki i minimalizmu.

zdjecie sufitu z Ballroom (to akurat mi sie podobalo:P )

Jednak posilki jakie tam serwowano i soki owocowe (jednak cos tam zjadlam!:P ), sa nie do opisania! Jesli ktos z Was bedzie mial szanse odwiedzic ten hotel, to polecam zjesc tam lunch/kolacje.

Goraco bylo bardzo, bylam tam pod koniec pazdziernika, gdzie temperatury sa najnizsze, a jednak bylo ciezko bez kilimatyzacji. 
W przedostatni dzien mialam doslownie 3 godziny wolnego czasu, wiec postanowilam wybrac sie na plaze. Kursowaly specjalne autobusiki dla turystow pomiedzy hotelami, dzieki czemu dotarcie na plaze zajmowalo kilka minut. Woda byla piekna, czysta i bardzo ciepla!

Najbardziej jednak zaskoczyly mnie wielblady na plazy. Widok niesamowity, tych zwierzat na tle skyscraper'ow! :)

Widok na Dubai Marina, w oddali widac Palm Beach.

Widok na Wave Hotel z Burj Al Arab. Widoki byly nieziemskie! Przepraszam za jakosc zdjecia, ale bylo robione przez szybe.

Dubai Marine ok 6. nad ranem. Miasto powoli budzi  sie do zycia.

a tu juz w drodze powrotnej, widok z samolotu.

Dubaj jest pieknym miastem, w ktorym pelno jest cudzoziemcow (w Dubaju mieszka ok 100 tys. Brytyjczykow), jednak nie chcialabym tam mieszkac. Gdybym na przyklad miala wybierac wyjazd na wakacje pomiedzy Dubajem a Szanghajem, to bez zmruzenia oka wybralabym Chiny :) 

Mam nadzieje ze nikogo nie zanudzilam! :)

Pozdrawiam,
D. xx


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz